środa, 8 sierpnia 2012

Essie A list

To mój pierwszy lakier Essie ale myślę, że nie ostatni. 
Jeszcze niedawno nie rozumiałam jak to możliwe,że na  lakier do paznokci można tyle wydać
(34,99zl - superpharm)
Jednak wraz z zakupem pierwszego lakieru Essie wszystko się zmieniło. Już rozumiem skąd te wszystkie zachwyty nad tymi lakierami.  Dzięki pędzelkowi i konsystencji  malowanie paznokci jest o wiele łatwiejsze i bardzo ciężko popełnić błąd. Dla takich laików jak ja jest to idelane rozwiązanie. 



 Swój pierwszy lakier Essie A list 434 zakupiłam w drogerii internetowej Paatal klik.
Lakiery Essie kosztują tam ok. 16-18zł (można trochę zaoszczędzić), jednak wybór kolorów jest tam bardzo mały i często są to pojedyncze egzemplarze.
Przy otwieraniu przesyłki spotkała mnie miła niespodzianka. 
Do lakieru dostałam gratis w postaci kolejnego z Sally Hansen 01 Disco Ball


3 komentarze:

  1. Kolorek ładny ale nie dałabym za lakier 35zł.
    Lakier jak lakier i tak robią sie ubytki po 3-4 dniach więc równie dobrze można kupić taki za 5zł :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, że cena jest lekko wygórowana, ale tak jak pisałam, kupiłam go trochę taniej i dostałam jeszcze jeden w prezencie :)

      Usuń
  2. Czrwony Essiak bardzo fajny:)

    OdpowiedzUsuń