czwartek, 16 sierpnia 2012

Sally Hansen Hard as Nails Disco Ball



Lakier Sally Hansen w kolorze Disco Ball otrzymałam gratis w paczce z drogerii internetowej paatal.pl  przy zakupie lakieru z Essie. Cieszę się, że dostałam właśnie taki lakier (chociaż niczego się nie spodziewałam!), bo metaliczne kolory są obecne w wielu kolekcjach na nadchodzący sezon.
A oto i moje cudeńko! 

This Sally Hansen nail polish Disco Ball  I got as a free gift when I ordered Essie nail polish.
 I am very happy that I got it, because metallic nail polishes are the current trend for the autumn/winter season.



 Tutaj akurat pokryłam tym lakierem poprzedni z elf, więc jedna warstwa wystarczyła. Nie wiem czy jedna warstwa pokryłaby paznokcie tylko z samym base coatem. Sprawdzę, to dam znać :)  Ciągle pracuję nad skórkami.

Pozdrawiam :)

5 komentarzy:

  1. na pierwszym zdjęciu lakier prezentuje się fajnie, ale na drugim jest jakiś taki - złoty. to efekt oświetlenia czy jest rzeczywiście nie do końca srebrny?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lakier jest taki jak na pierwszym zdjęciu - srebrny, to widocznie efekt oświetlenia:) Jednak przyznam się szczerze, że o złotym też marzę :)

      Usuń
  2. uwielbiam metaliczne lakiery! Twój ma zdecydowanie cudny odcień :)

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam srebrne lakiery! KOCHAM po prostu! <3

    - A.
    adriannaislookingforastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń