czwartek, 29 listopada 2012

Zimowe akcesoria

Pogoda za oknem coraz mniej sprzyja spacerom, a coraz 

 bardziej opatulaniu się od stóp do głów. Gdy zobaczyłam prognozę pogody  

na nadchodzące dni, postanowiłam wydobyć z szafy zimowe akcesoria.

Niektóre są już w użyciu, niektóre dopiero będą miały premierę

ale wszystkie pochodzą z poprzednich lat. 

W tym roku jeszcze nic nie kupiłam, bo najzwyczajniej nie potrzebuję.

Ale sezon zimowy jest dosyć długi, więc kto wie,

może coś jeszcze wpadnie w moje ręce  :-)

Niektóre rzeczy zostały zaupione na wyprzedażach, 

inne w regularnej cenie, jeszcze inne są prezentami 






Rękawiczki przedstawię Wam jak już wszystkie skompletuję do pary :-)


A jak tam Wasze przygotowania do zimy

3 komentarze:

  1. Swietna ta czapka z H&M. Ja w tym roku planuje kupic sobie w koncu komin ale poczekam z tym do swiat bo mozliwe, ze ciocia mi zrobi na drutach pod choinke.:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, strasznie Ci zazdroszczę, że masz kogoś, kto umie robić na drutach, bo widziałam jakie cudeńka można wykonać!

      Usuń
  2. Your site is awesome! I found it on Bing and couldn't resist reading it. You have some good information here. Thanks for posting!
    TY, great post! Just what I had to know.
    jeux de hulk
    Jeux de cuisine
    jeux de gratuits

    OdpowiedzUsuń