poniedziałek, 29 października 2012

Radiance Boosting Face Scrub Bourjois

Po około  1,5 miesięcznym stosowaniu peelingu Bourjois (zdjęcia z września) dziś krótka recenzja tego  kosmetyku.



Opis producenta:
Rozświetlający peeling do twarzy wzbogacony o drobinki bambusa i miąższ pomarańczy. Sprawia, że cera jest promienna. Daje efekt gładkiej i zregenerowanej skóry. Testowany dermatologicznie. Nakładać na zwilżoną twarz delikatnie wmasowując. Unikać bezpośredniego kontaktu z oczami. Spłukać.



Plusy:
- zapach (nie jest sztuczny)
- konsystencja (kremowa)
- nie wysusza cery 
- brak uczucia ściągnięcia cery chwilę po użyciu
- pozostawia cerę miękką i miłą w dotyku
- po zastosowaniu cera gotowa do dalszej pielęgnacji (skóra twarzy o wiele lepiej przyjmuje krem i podkład)
- podwójne zastosowanie ( jako maseczka i peeling)
- czasami dla wzmocnienia efektu delikatnie peelinguję cerę scrubem Bourjois i  rękawiczką do masażu z Rossmana

Minusy:
- nie jest to typowy peeling
- drobinki delikatne
- stosunek ilości (75ml) do ceny ( 14,99zł) średnio zadowalający

Podsumowanie:
Kiedyś namiętnie używałam mocno ścierających peelingów co przy mojej problematycznej cerze niekoniecznie było dobrym rozwiązaniem. Teraz moja pielęgnacja trochę się zmieniła i peeling z Bourjois bardzo ładnie się w nią wpasowuje :) Duży plus za podwójne zastosowanie. Fankom mocnych, drobnoziarnistych peelingów, nie polecam - to nie jest to, czego szukacie :)






9 komentarzy:

  1. Ja lubię drobini średniej wielkości, po takim peelingu czuję, że mam czystą skórę :)
    Dziękuję za wizytę i udział w rozdaniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten peeling równie ładnie oczyszcza i co najważniejsze nie pozostawia uczucia ściągnięcia na skórze :) Bardzo fajne rozdanie!

      Usuń
  2. Masz rację, gruboziarniste peelingi to nie jest dobre rozwiązanie na dłuższą metę. Na pewno wypróbuję ten.




    http://www.perfection-and-harmony.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daj koniecznie znać jak się sprawdził u Ciebie! :)

      Usuń
  3. Great review, my dear!

    Looks like great product!

    we can follow each other if you want :)

    (via gfc, bloglovin and facebook).

    Many kisses,

    Nicole

    www.nicoleta.me

    OdpowiedzUsuń
  4. ja używam raczej tylko tych mocno własnie ścierających ;)

    kochana zapraszam Cie na rozdanie u mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja lubię tego typu peelingi. Nie mam takiej skóry, która by potrzebowała mocnego starcia :) Serdecznie zapraszam na moje pierwsze rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń