poniedziałek, 16 lipca 2012

Yves Rocher- Rose Fraiche et Mure Sauvage


Dziś dwa letnie zapachy z Yves Rocher.

Pierwszy Un matin au Jardin  Rose Fraiche - woda toaletowa. 
Nie jest typowym różanym zapachem,  ładnie się rozwija w miarę noszenia.
Długo utrzymujący się na skórze, nawet gdy ja go już
nie czuję, osoby dookoła  mnie go wyczuwają.
Sprawdza się w gorące dni. 
Nie używam go sama, więc myślę, że jest wydajny.

Cena 95 zł / 100ml

Cena jest lekką przesadą, jak na zapach ze średniej półki jednak mi udało się go kupić w promocji, w maju.

Obecnie również jest w promocji w sklpie internetowym
Yves Rocher
klik 


Drugi zapach Mure Sauvage- woda toaletowa.

Rzadko spotykany, intensywny zapach jeżyn.
Mocna, intensywna woń, która z czasem staje się
kompletnie niewyczuwalna.
Trwałość to max 2-3 godziny.
Jednak za tą cenę jest to świetny zapach, praktycznie
niespotykany w perfumach ze średniej półki.
 Zapachy z linii Les Plaisirs Nature 
cieszą się dużą popularnością.
Swój posiadam od lutego.
Planowałam zakup kokosowej wody, 
którą wcześniej wąchałam u koleżanki,
jednak ostatecznie zdecydowałam się na ten i
nie żałuję!


Cena  39.90 zł  / 100 ml  


Oba zapachy dostępne są też
w mniejszej pojemności 20 ml.

6 komentarzy:

  1. Bardzo lubię kosmetyki YR :) powstają zgodnie z naturą co jest ich dużym plusikiem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się, chociaż kolorówkę mają kiepską. Parę razy się nacięłam i już więcej nie popełnię tego błędu:/

      Usuń
  2. Jeśli chodzi o YR najbardziej lubię żele pod prysznic i do kąpieli, jednakże gdy zawsze wchodzę do tego sklepu, to zastanawiam się nad kupnem tej wody toaletowej o zapachu jeżyn lub malin, bo uwielbiam takie owocowe zapachy :) Świetna recenzja! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zastanawiaj się ani chwili dłużej! Naprawdę warto :)

      Usuń
  3. Ja jestem klientką YR juz około 8 lat, może nawet więcej, mnie przychodzą oferty pocztą, więc nigdy nie kupuję niczego po cenie katalogowej, one są zwykle wysokie, a jak się na to narzuci ładne -40% to świat staje się piękniejszy, bardzo lubię YR i cenię ich właśnie za to, że to ja mogę wybrać co chcę dostać w promocji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteś w klubie YR? Ja przy którymś z zakupów dostałam kartę YR na którą mogę zbierać stempelki, ale to nie upoważnia mnie do żadnych innych zniżek:(

      Usuń