poniedziałek, 23 lipca 2012

Ziaja Sopot Spa


 Peeling z mikrogranulkami Sopot Spa Ziaja.

 Polecam szczególnie na lato! Peeling ma bardzo świeży zapach, który uzależnia! Moim zdaniem tak właśnie pachną wakacje :)  Daje delikatne uczucie chłodzenia, chociaż może to tylko moje wrażenie?
Konsystencja tego peelingu przypomina mi konsystencję "mokrego piasku", nie spływa, skutecznie złuszcza, nie podrażnia.
No i jeszcze kolor tego opakowania! Przypomina lazurowe śródziemnomorskie morze, a to tylko (aż!) nasze polskie
Sopot Spa! :)


Cena ok. 12 zł.

Ja dostałam go gratis przy zakupie innego produktu z tej serii, ale o tym w kolejnym poście.

3 komentarze:

  1. Miałam kosmetyki z tej firmy i byłam zadowolona. :)
    P.S. Przy okazji zapraszam do siebie na konkurs jakbyś miała ochotę. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pewnie kupię go gdy skończy mi się aktualny peeling ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie wczoraj mi się skończył i już za nim tęsknię:(

      Usuń