środa, 12 czerwca 2013

Astor Soft Sensation Lipcolor Butter 008 Hug Me


Po bardzo długiej nieobecności przychodzę z recenzją nowego produktu do ust 

firmy Astor. 

Astor Soft Sensation Lipcolor butter 008 Hug me


Jest to nawilżająca szminka w kredce, która ma w sobie trzy produkty:  

szminka, balsam, błyszczyk. Co do tego trzeciego to nie jestem do końca  

przekonana, ponieważ, fakt, usta się świecą, ale jest to bardziej zasługa błyszczących 

drobinek niż "mokrej" i "lustrzanej" konsystencji błyszczyku do ust. 

W Polsce do wyboru mamy ok. 7 odcieni, ja wybrałam kolor 008 Hug me.

Opisałabym go jako różano-herbaciany z połyskującymi drobinami.

                            Idelany produkt na lato, do szybkich poprawek w upalne dni :-)

Jest to kolor pośredni pomiędzy tymi najjaśniejszymi (dla mnie stanowczo za jasnymi) a tymi 

ciemniejszymi (wyraźne, mocno nasycone kolory) na które obecnie nie miałam ochoty. 



 Chociaż wszystko może się zmienić i możliwe, że jeszcze inny kolor dołączy do mojej kolekcji, 

bo formuła tego produktu jest fantastyczna!

Konsystencja, nawilżenie, kolor i to jak ta pomadka zachowuje się na ustach jest nie do opisania!

Do tej pory nie miałam do czynienia z tego typu produktami, chociaż wiem, że pojawiły się już 
w szafach Revlonu czy Bourjois. 

Nie muszę się już martwić o to, czy moje usta są odpowiednio nawilżone i o to, czy pomadka

podkreśli mi suche skórki. Nawet gdy kolor znika z moich ust, to pozostają one jeszcze na 

długi czas miękkie i wyraźnie odżywione.


 Ja działaniem tego masełka jestem zachwycona. I nawet błyszczące drobinki tak mocno mi 

nie przeszkadzają, ale obawiam się, że będzie on mało wydajny. 

Produkt posiadam od kilku dni, więc teoretycznie zużycie nie jest zbyt duże, 

a to co widzicie na zdjęciu to już całość produktu. 

Swoją kredkę kupiłam w  Rossmannie za 24,99zł,  

jednak wiem, że obecnie jest ona w promocji 

w drogerii Hebe i w Superpharmie za 19,99zł.


A tak oto, odcienń 008 Hug me prezentuje się na moich ustach :-)


Podoba Wam się? Miałyście już do czynienia z tego typu produktami?

Co o nich myślicie? 

Pozdrowienia ze słonecznego Pomorza :)

7 komentarzy:

  1. slicznie wyglada na ustach, odwdzieczam sie I rowniez obserwuje xx

    OdpowiedzUsuń
  2. kuszą mnie te masełka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. kusza mnie te szminki do ust w pisaku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. warto, na lato idealne! nie wysuszają ust nadając im piękny kolor :)

      Usuń
  4. Great and an very facinating post to check on this awesome blog! Almost never write any replies only now i just did not resist
    To the point and written well, thanks for the info
    jeux de mario
    jeux de fille
    jeux de fille

    OdpowiedzUsuń