wtorek, 10 lipca 2012

Codzienny makijaż

Witam wszystkich!

Pierwszy post będzie o kosmetykach, których obecnie używam
 do wykonania makijażu. Mój codzienny makijaż nigdy nie był bardzo mocny, ale ze względu na obecne upały jest ograniczony do minimum. Pomimo tego, że mam dość problematyczną cerę postanowiłam nie katować się mocno kryjącymi produktami i dać jej trochę odetchnąć. 


Od lewej:

1) Tusz do rzęs z Astora Big & Beautiful Boom. Posiada ogromną szczotkę, którą łatwo się ubrudzić i u mnie dzieje się to praktycznie cały czas :) Trzeba trochę poczekać, aż wyschnie, żeby móc pomalować drugi raz. Nie jest moim faworytem i jak go skończę, (bo nic nie może się zmarnować :P) to nie kupię go ponownie.

2) Zwyczajna czarna kredka z essence, używam jej zamiennie z żelowym eyelinerem widocznym poniżej.

3) Absolute Concealer pod oczy w odcieniu PINK, praktycznie zero krycia, za to ładnie rozświetla. Ja na szczęście nie mam problemu z cieniami pod oczami, więc jest dla mnie wystarczający.

4) Kobo Professional Ideal Cover Make up w odcieniu 405 Suntanned. Używam go jako bronzera. O wiele dłużej pozostaje na twarzy, niż bronzery w kamieniu i to sobie w nim chwalę :)

5) Podkład Astor Skin Match, w odcieniu 100 Ivory. Ładnie stapia się ze skórą, brak efektu maski, krycie słabe, ale obecnie odpoczywam od Dermacolu. Kupiony w cenie promocyjnej 24 zł, podczas akcji, którą prowadził Rossmann w czerwcu.

6) Paletka Benefitu. Opis i dodatkowe zdjęcia pojawią się później.

7) Cień do powiek KIKO w odcieniu 23, silnie napigmentowany, używam go raczej na wieczór, trzeba uważać, żeby nie zrobić sobie nim krzywdy, długo utrzymuje się na powiekach. 
Swatch na zdjęciu poniżej.

8) Gel eyeliner z essence, odcień 01 Midnight in Paris. Używam go razem z pędzelkiem do eyelinera z essence. Jest to mój pierwszy produkt tego typu i jestem z niego zadowolona. Łatwa aplikacja,  nie rozmazuje się i nie odbija się na górnej powiece. Przystępna cena jak na tego typu produkt działa na plus. 

9) Pomadka Color Sensational Maybelline w odcieniu 250 Mystic Mauve. Ładne opakowanie, jednak usta muszą być nawilżone przed jej aplikacją, bo zdarzyło mi się, że podkreśliła suche skórki.
Swatch na zdjęciu poniżej.

7) Cień do powiek z KIKO nr 23    9) Pomadka Color Sensational nr 250 Mystic Mauve


 10) Róż do policzków Diadem, odcień 07, ładny, delikatny róż, z opalizującymi drobinkami, idealny na lato, za niewielką cenę. Jedynie zapach nie należy do najprzyjemniejszych, ale jak komuś to nie przeszkadza, to polecam.




11) Cień do powiek z limitowanej edycji  Essence A new League (dostępna w wybranych Rossmannach), odcień 01 My Caddy in the wind. Śliczny szampański odcień, idealny na co dzień, długo utrzymuje się na powiekach nienaruszony.




  12) Essence Fix & matte! Translucent Powder. 
Transparentny puder sypki, do wykończenia makijażu.
Na długo utrwala makijaż, przez co nie musimy co chwilę robić poprawek. Trzeba uważać, żeby nie przesadzić z ilością, bo może spowodować przesuszenia. Ja nie ruszam się bez niego z domu. 



A jakich kosmetyków Wy obecnie używacie na co dzień?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz