wtorek, 4 września 2012

The Body Shop na dobry początek roku szkolnego :)

Dziś prezentuję Wam zakupy jakich dokonała moja mama w The Body Shop na dobry początek roku szkolnego. Co prawda mnie już to nie dotyczy, ale zawsze to dobry pretekst do zakupów, nieprawdaż? :)


Koszt dowolnego żelu pod prysznic to 19.90zł, jednak teraz żele są w promocji i za 2 dowolne płacimy 30złProdukty do najtańszych nie należą, ale są baaardzo wydajne. Buteleczka 250 ml starcza na naprawdę długo, no i oczywiście te wspaniałe zapachy :)
W środku stoi małe balsam do ciała z masłem shea. Moja mama miała je już  poprzednio, i mimo, że zapach nie każdemu może się podobać, to nawilża naprawdę solidnie i na długo! 

A oto pozostałe promocje na jakie możemy się natknąć obecnie w The Body Shop:



Interesuje mnie peeling mikrodermabrazja z serii z Vitaminą C. Czy ktoś z Was może go już miał? Jak wrażenia?



5 komentarzy:

  1. fantastyczne zakupy- wow naprawde fajne promocje - sama bym sie skusila.... pozdrawiam serdecznie pa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję! Niestety w The Body Shop opłaca się robić zakupy tylko w czasie przecen.
      Taka to smutna prawda. Pozdrawiam!

      Usuń
  2. Co za okazję!!! Zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam The body shop...mogłabym zjeść tam wszystko ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Poklikałam w reklamy, liczę na rewanż :)
    + Bardzo fajny blog!
    Pozdrawiam,
    thepaulliens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń