poniedziałek, 13 sierpnia 2012

Alverde

Przy okazji wizyty w Berlinie udało mi się 

zrobić drobne zakupy w niemieckiej drogerii DM.

Moje nabytki to mocno chwalone kosmetyki firmy Alverde.

Charakteryzują się one naturalnym składem.

Ich odpowiednikiem są kosmetyki rossmannowskiej Alterry.

Jednak moim zdaniem oferta Alverde jest trochę bogatsza.

Zakupiłam:

Masło do ciała z olejem makadamia i masłem shea do skóry suchej

Olejek do ciała paczula-czarna porzeczka

Olejek do włosów suchych i łamliwych migdałowo-arganowy


Każdy z produktów kosztował 2,95euro za sztukę.

Produkty są dostępne na allegro i w prywatnych internetowych drogeriach, jednak ich cena jest 2 razy wyższa, z tego co już zdążyłam się zorientować.

 Postaram się zrobić recenzje porównawczą z olejkiem z Alterry

Pozdrawiam!:)



1 komentarz: